თემატური გეგმები






თემატური გეგმა VII კლასი

სსიპ ქალაქ თბილისის №207 საჯარო სკოლის ისტორიის მასწავლებლის

მთვარისა  ლიპარტელიანის

თემატურ კალენდარული გეგმა

2014–2015 სასწავლო წელი
ისტორია
სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:



Ø კვირაში 3 საათი






თემის დასახელება
ე.ს.გ.მისაღწევი შედეგები
მეთოდები
სტრატეგიები
რესურსები
დრო
თარიღი
შეფასება
შენიშვნა
1
როგორ გავიგოთ ჩვენი წარსულის შესახებ.დრო და სივრცე
მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან
გონებრივი იე
რიში,კითხვა-პასუხი
სახელმძღვანელო,
ძველი მსოფლიოს ისტორიული ატლასი
15/09
განმავითარებელი

2
ადამიანის წარმოშობა,პირველყოფილი სამყარო
მოსწავლეს შეუძლია ახსნას,თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები დასახლების ტიპებზე,საზოგადოების ტრადიციებსა და მეურნეობის განვითარებაზე
მინი-ლექცია
3,2,1 სტრატეგია
სახელმძღვანელო
17/09
დაკვირვება

3
ნილოსის აუზი-ძველი ეგვიპტე
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს სხვადასხვა ქვეყნის,ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მხარისა და გეოგრაფიული ობიექტის მდებარეობა რუკაზე
აზრობრივი რუკა
მინი ლექცია
მინი-დისკუსია
სახელმძღვანელო
ძველი მსოფლიოს ისტორიული ატლასი
19/09
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

4
შუამდინარეთი
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში არსებული სახელმწიფო მმართველობის ფორმები
კითხვა-პასუხი
ვენის დიაგრამა
ძველი მსოფლიოს ისტორიული ატლასი
სახელმძღვანელო

22/09
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

5
ხუანხეს აუზი-ძველი ჩინეთი
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს სხვადასხვა ქვეყნის,ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მხარისა და გეოგრაფიული
გონებრივი იერიში
3,2,1
სახელმძღვანელო
http/ka.wikipedia.org

24/09
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

6
ინდის აუზი-ძველი ინდოეთი
მოსწავლეს შეუძლია ახსნას,თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები დასახლების ტიპებზე,საზოგადოების ტრადიციებსა და მეურნეობის განვითარებაზე
კითხვა-პასუხი,მინი-ლექცია,წყვილებში მუშაობა
რუკა,სახელმძღვანელო,
http/ka.wikipedia.org


განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

7
ხეთების სამეფო
მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან
წყვილებში მუშაობა
პრეზენტაცია
სახელმძღვანელო,
ძველი მსოფლიოს ისტორიული ატლასი

განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

8
ფინიკია.იუდეა და ისრაელი
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს სხვადასხვა ქვეყნის,ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მხარისა და გეოგრაფიული ობიექტის მდებარეობა რუკაზე
ჯგუფური მუშაობა
პრეზენტაცია
სახელმძღვანელო,
ძველი მსოფლიოს ისტორიული ატლასი

განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

9
მიდია და სპარსეთი
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში არსებული სახელმწიფო მმართველობის ფორმები
ვენის დიაგრამა
ჯგუფური მუშაობა
პრეზენტაცია
სახელმძღვანელო,
ძველი მსოფლიოს ისტორიული ატლასი

განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

10
კრეტა-მიკენი(არგონავტების ლაშქრობა) ტროას ომი
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში არსებული სახელმწიფო მმართველობის ფორმები.
წყვილში მუშაობა
პრეზენტაცია
http/ka.wikipedia.org


განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი








თემატური გეგმა X კლასი

სსიპ ქალაქ თბილისის №207 საჯარო სკოლის სამოქალაქო განათლების მასწავლებლის

მთვარისა  ლიპარტელიანის

თემატურ კალენდარული გეგმა

2014–2015 სასწავლო წელი
სამოქალაქო განათლება
სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:



Ø კვირაში 3 საათი









თემის დასახელება
ე.ს.გ.მისაღწევი შედეგები
მეთოდები
სტრატეგიები
რესურსები
დრო
თარიღი
შეფასება
შენიშვნა
1
სრულწლოვანება-ახალი შესაძლებლობები და პასუხისმგებლობები
მოსწავლეს შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში
გონებრივი იე
რიში,კითხვა-პასუხი
სახელმძღვანელო,
დროის სვეტი

განმავითარებელი

2
დროის ხაზი
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ადამიანური ღირსების არსი
3,2,1 სტრატეგია
ინდივიდუალური მუშაობა

სახელმძღვანელო
www.google.com

დაკვირვება
განმსაზღვრელი

3
მომავლის დაგეგმვა
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი  მომავალი საქმიანობის გეგმა.

ცხრილზე მუშაობა,
დიაგრამების აგება,
კითხვა-პასუხი

სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი
www.google.com

განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

4
სტრატეგიული მიზნები
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი  მომავალი საქმიანობის გეგმა.

კითხვა-პასუხი
ცხრილების შედგენა წყვილებში
მუშაობა

სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი
www.google.com

განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

5
როგორ შევაფასოთ ჩვენი წარმატება
მოსწავლეს შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში,
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი  მომავალი საქმიანობის გეგმა.

ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია,
მინი დისკუსია

სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი

განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

6
პრაქტიკული სამუშაო
(სტრატეგიული გეგმის განხილვა)
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი  მომავალი საქმიანობის გეგმა.


კითხვა-პასუხი, წყვილებში მუშაობა
პრეზენტაცია

სახელმძღვანელო,
                     დაფა,ცარცი

განმავითარებელი,
დაკვირვება

7
თვითშეფასება,გარეშეფასება და თვითგანვითარება
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს ადამიანური ღირსების არსი.


წყვილებში მუშაობა
პრეზენტაცია

სახელმძღვანელო,
აზრობრივი რუკა

განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

8

განათლების მიღების შესაძლებლობები
მოსწავლეს შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში.
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი  მომავალი საქმიანობის გეგმა.


ჯგუფური მუშაობა
პრეზენტაცია

სახელმძღვანელო,
www.webometrics.info

განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

9
სპეციალიზაცია და პროფესიონალიზმი
(1 გაკვეთილი)
მოსწავლეს შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში.

აზრობრივი რუკა
ჯგუფური მუშაობა
პრეზენტაცია
სახელმძღვანელო,
www.wikipedia.org
www.google.com

განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

10

კარიერული განვითარება
         (2 გაკვეთილი)
მოსწავლეს შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში.
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი  მომავალი საქმიანობის გეგმა.

წყვილში მუშაობა
პრეზენტაცია
სახელმძღვანელო,
                 www.google.com

განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი


11
გადაწყვეტილების მიღებაში დაინტერესებული მხარეები უნდა ჩაერთონ
.  მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშიროს თავისუფალი პიროვნებისა და აქტიური მოქალაქის თვისებები.


დებატები

სახელმძღვანელო,
თაბახის ფურცლები,მარკერი,დაფა

განმსაზღვრელი
განმავითარებელი

12

შრომის ბაზარი
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი  მომავალი საქმიანობის გეგმა.

3,2,1
გონებრივი იერიში
დისკუსია
სახელმძღვანელო,
https.matsne.gov.ge

განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

13

პრაქტიკუმი:
ვითამაშოთ არჩევნები
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი  მომავალი საქმიანობის გეგმა.
.  მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშიროს თავისუფალი პიროვნებისა და აქტიური მოქალაქის თვისებები.


ჯგუფური მუშაობა
პრეზენტაცია

სახელმძღვანელო,
https.matsne.gov.ge


განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

14
ეკონომიკური საქმიანობის ძირითადი სფეროები
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი  მომავალი საქმიანობის გეგმა.

კითხვა პასუხი
მინი ლექცია
წყვილში მუშაობა
პრზენტაცია
სახელმძღვანელო,
https.matsne.gov.ge


განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

15
შრომითი ურთიერთობები
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი  მომავალი საქმიანობის გეგმა.

3,2,1,
გონებრივი იერიში
დისკუსია
სახელმძღვანელო,
https.matsne.gov.ge


განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი


16
პრაქტიკუმი:შრომითი ხელშეკრულება
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი  მომავალი საქმიანობის გეგმა.

კითხვა-პასუხი
წყვილში მუშაობა
პრეზენტაცია
სახელმძღვანელო,
https.matsne.gov.ge


განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

17
ახალგაზრდობა ტრეფიკინგის რისკის ჯგუფი
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი  მომავალი საქმიანობის გეგმა.

გონებრივი იერიში
დისკუსია
სახელმძღვანელო,
Georgia


განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

18
ახალგაზრდების ტრეფიკინგის მსხვერპლად გახდომის რისკ-ფაქტორები
.  მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშიროს თავისუფალი პიროვნებისა და აქტიური მოქალაქის თვისებები.

ჯგუფური მუშაობა
პრეზენტაცია
სახელმძღვანელო,
Georgia


განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

19
ვინ და როგორ ხდება ტრეფიკინგის მსხვერპლი
.  მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშიროს თავისუფალი პიროვნებისა და აქტიური მოქალაქის თვისებები.

3,2,1,
მინი დისკუსია
სახელმძღვანელო,
http/ka.wikipedia.org
Georgia


განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი

20
კვლევა: პროფესიის დადებითი და უარყოფითი მხარეები
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი  მომავალი საქმიანობის გეგმა.

წყვილებში მუშაობა
პრეზენტაცია
დანართი

განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი



21
შემაჯამებელი ტესტირება







22
განათლება მდგრადი განვითარებისათვის
მოსწავლეს შეუძლია  გააზრებული მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური პრობლემების გადაწყვეტა.


გონებრივი
იერიში
ვენის დიაგრამა
სახელმძღვანელო,
დროის სვეტი
Georgia


განმავითარებელი

23
სამოქალაქო მონაწილეობა
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს მრავალფეროვან საზოგადოებაში სამართლიანი ურთიერთობის უზრუნველყოფის საშუალებები.

მინი-ლექცია
გონებრივი იერიში
დისკუსია


სახელმძღვანელო
Georgia


დაკვირვება
განმსაზღვრელი

24
დაინტერესებული მხარეების ანალიზი
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს მრავალფეროვან საზოგადოებაში სამართლიანი ურთიერთობის უზრუნველყოფის საშუალებები.

კითხვა-პასუხი
დიაგრამა
დისკუსია

სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი


განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი


25
რა ფაქტორები მოქმედებს მონაწილეობის ხარისხზე?
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს მრავალფეროვან საზოგადოებაში სამართლიანი ურთიერთობის უზრუნველყოფის საშუალებები.


კითხვა-პასუხი, წყვილებში მუშაობა
პრეზენტაცია

სახელმძღვანელო,
            დაფა,ცარცი
Georgia


განმავითარებელი,
დაკვირვება