თემატური გეგმა VII კლასი
სსიპ ქალაქ თბილისის №207 საჯარო სკოლის ისტორიის მასწავლებლის
მთვარისა ლიპარტელიანის
თემატურ – კალენდარული გეგმა
2014–2015 სასწავლო
წელი
ისტორია
სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:
Ø კვირაში 3 საათი
№
|
თემის დასახელება
|
ე.ს.გ.მისაღწევი შედეგები
|
მეთოდები
სტრატეგიები
|
რესურსები
|
დრო
თარიღი
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
1
|
როგორ გავიგოთ ჩვენი წარსულის შესახებ.დრო და სივრცე
|
მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ
ეპოქებთან
|
გონებრივი იე
რიში,კითხვა-პასუხი
|
სახელმძღვანელო,
ძველი მსოფლიოს ისტორიული ატლასი
|
15/09
|
განმავითარებელი
|
|
2
|
ადამიანის წარმოშობა,პირველყოფილი სამყარო
|
მოსწავლეს შეუძლია ახსნას,თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები
დასახლების ტიპებზე,საზოგადოების ტრადიციებსა და მეურნეობის განვითარებაზე
|
მინი-ლექცია
3,2,1 სტრატეგია
|
სახელმძღვანელო
|
17/09
|
დაკვირვება
|
|
3
|
ნილოსის აუზი-ძველი ეგვიპტე
|
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს სხვადასხვა ქვეყნის,ისტორიულ-ეთნოგრაფიული
მხარისა და გეოგრაფიული ობიექტის მდებარეობა რუკაზე
|
აზრობრივი რუკა
მინი ლექცია
მინი-დისკუსია
|
სახელმძღვანელო
ძველი მსოფლიოს ისტორიული ატლასი
|
19/09
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
4
|
შუამდინარეთი
|
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ისტორიულ
ეპოქაში არსებული სახელმწიფო მმართველობის ფორმები
|
კითხვა-პასუხი
ვენის დიაგრამა
|
ძველი მსოფლიოს ისტორიული ატლასი
სახელმძღვანელო
|
22/09
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
5
|
ხუანხეს აუზი-ძველი ჩინეთი
|
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს სხვადასხვა ქვეყნის,ისტორიულ-ეთნოგრაფიული
მხარისა და გეოგრაფიული
|
გონებრივი იერიში
3,2,1
|
სახელმძღვანელო
http/ka.wikipedia.org
|
24/09
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
6
|
ინდის აუზი-ძველი ინდოეთი
|
მოსწავლეს შეუძლია ახსნას,თუ
რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები დასახლების ტიპებზე,საზოგადოების ტრადიციებსა
და მეურნეობის განვითარებაზე
|
კითხვა-პასუხი,მინი-ლექცია,წყვილებში
მუშაობა
|
რუკა,სახელმძღვანელო,
http/ka.wikipedia.org
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
7
|
ხეთების სამეფო
|
მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს
ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან
|
წყვილებში მუშაობა
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო,
ძველი მსოფლიოს ისტორიული
ატლასი
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
8
|
ფინიკია.იუდეა და ისრაელი
|
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს
სხვადასხვა ქვეყნის,ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მხარისა და გეოგრაფიული ობიექტის მდებარეობა
რუკაზე
|
ჯგუფური მუშაობა
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო,
ძველი მსოფლიოს ისტორიული
ატლასი
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
9
|
მიდია და სპარსეთი
|
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში არსებული სახელმწიფო მმართველობის
ფორმები
|
ვენის დიაგრამა
ჯგუფური მუშაობა
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო,
ძველი მსოფლიოს ისტორიული
ატლასი
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
10
|
კრეტა-მიკენი(არგონავტების
ლაშქრობა) ტროას ომი
|
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში არსებული სახელმწიფო მმართველობის
ფორმები.
|
წყვილში მუშაობა
პრეზენტაცია
|
http/ka.wikipedia.org
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
თემატური გეგმა X კლასი
სსიპ ქალაქ თბილისის
№207 საჯარო სკოლის სამოქალაქო განათლების
მასწავლებლის
მთვარისა ლიპარტელიანის
თემატურ – კალენდარული გეგმა
2014–2015 სასწავლო
წელი
სამოქალაქო განათლება
სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:
Ø კვირაში 3 საათი
№
|
თემის დასახელება
|
ე.ს.გ.მისაღწევი შედეგები
|
მეთოდები
სტრატეგიები
|
რესურსები
|
დრო
თარიღი
|
შეფასება
|
შენიშვნა
|
1
|
სრულწლოვანება-ახალი შესაძლებლობები და პასუხისმგებლობები
|
მოსწავლეს შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში
|
გონებრივი იე
რიში,კითხვა-პასუხი
|
სახელმძღვანელო,
დროის სვეტი
|
|
განმავითარებელი
|
|
2
|
დროის ხაზი
|
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ადამიანური ღირსების არსი
|
3,2,1 სტრატეგია
ინდივიდუალური მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
www.google.com
|
|
დაკვირვება
განმსაზღვრელი
|
|
3
|
მომავლის დაგეგმვა
|
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი საქმიანობის გეგმა.
|
ცხრილზე მუშაობა,
დიაგრამების აგება,
კითხვა-პასუხი
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი
www.google.com
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
4
|
სტრატეგიული მიზნები
|
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი საქმიანობის გეგმა.
|
კითხვა-პასუხი
ცხრილების შედგენა წყვილებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი
www.google.com
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
5
|
როგორ შევაფასოთ ჩვენი წარმატება
|
მოსწავლეს შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში,
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი საქმიანობის გეგმა.
|
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია,
მინი დისკუსია
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
6
|
პრაქტიკული სამუშაო
(სტრატეგიული გეგმის განხილვა)
|
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი საქმიანობის გეგმა.
|
კითხვა-პასუხი, წყვილებში
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი
|
|
განმავითარებელი,
დაკვირვება
|
|
7
|
თვითშეფასება,გარეშეფასება
და თვითგანვითარება
|
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს ადამიანური ღირსების არსი.
|
წყვილებში მუშაობა
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო,
აზრობრივი რუკა
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
8
|
განათლების მიღების შესაძლებლობები
|
მოსწავლეს შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში.
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი საქმიანობის გეგმა.
|
ჯგუფური მუშაობა
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო,
www.webometrics.info
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
9
|
სპეციალიზაცია და პროფესიონალიზმი
(1 გაკვეთილი)
|
მოსწავლეს შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში.
|
აზრობრივი რუკა
ჯგუფური მუშაობა
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო,
www.wikipedia.org
www.google.com
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
10
|
კარიერული განვითარება
(2 გაკვეთილი)
|
მოსწავლეს შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში.
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი საქმიანობის გეგმა.
|
წყვილში მუშაობა
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო,
www.google.com
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
11
|
გადაწყვეტილების მიღებაში
დაინტერესებული მხარეები უნდა ჩაერთონ
|
. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს თავისუფალი პიროვნებისა და აქტიური
მოქალაქის თვისებები.
|
დებატები
|
სახელმძღვანელო,
თაბახის ფურცლები,მარკერი,დაფა
|
|
განმსაზღვრელი
განმავითარებელი
|
|
12
|
შრომის ბაზარი
|
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი საქმიანობის გეგმა.
|
3,2,1
გონებრივი იერიში
დისკუსია
|
სახელმძღვანელო,
https.matsne.gov.ge
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
13
|
პრაქტიკუმი:
ვითამაშოთ არჩევნები
|
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი საქმიანობის გეგმა.
. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს თავისუფალი პიროვნებისა და აქტიური
მოქალაქის თვისებები.
|
ჯგუფური მუშაობა
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო,
https.matsne.gov.ge
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
14
|
ეკონომიკური საქმიანობის ძირითადი
სფეროები
|
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი საქმიანობის გეგმა.
|
კითხვა პასუხი
მინი ლექცია
წყვილში მუშაობა
პრზენტაცია
|
სახელმძღვანელო,
https.matsne.gov.ge
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
15
|
შრომითი ურთიერთობები
|
მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი საქმიანობის გეგმა.
|
3,2,1,
გონებრივი იერიში
დისკუსია
|
სახელმძღვანელო,
https.matsne.gov.ge
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
16
|
პრაქტიკუმი:შრომითი ხელშეკრულება
|
მოსწავლეს შეუძლია
კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი საქმიანობის
გეგმა.
|
კითხვა-პასუხი
წყვილში მუშაობა
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო,
https.matsne.gov.ge
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
17
|
ახალგაზრდობა ტრეფიკინგის
რისკის ჯგუფი
|
მოსწავლეს შეუძლია
კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი საქმიანობის
გეგმა.
|
გონებრივი იერიში
დისკუსია
|
სახელმძღვანელო,
Georgia
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
18
|
ახალგაზრდების ტრეფიკინგის
მსხვერპლად გახდომის რისკ-ფაქტორები
|
. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს თავისუფალი პიროვნებისა და აქტიური
მოქალაქის თვისებები.
|
ჯგუფური მუშაობა
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო,
Georgia
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
19
|
ვინ და როგორ ხდება ტრეფიკინგის
მსხვერპლი
|
. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს თავისუფალი პიროვნებისა და აქტიური
მოქალაქის თვისებები.
|
3,2,1,
მინი დისკუსია
|
სახელმძღვანელო,
http/ka.wikipedia.org
Georgia
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
20
|
კვლევა: პროფესიის დადებითი
და უარყოფითი მხარეები
|
მოსწავლეს შეუძლია
კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი საქმიანობის
გეგმა.
|
წყვილებში მუშაობა
პრეზენტაცია
|
დანართი
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
21
|
შემაჯამებელი ტესტირება
|
|
|
|
|
|
|
22
|
განათლება მდგრადი განვითარებისათვის
|
მოსწავლეს შეუძლია გააზრებული
მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური პრობლემების გადაწყვეტაში.
|
გონებრივი
იერიში
ვენის დიაგრამა
|
სახელმძღვანელო,
დროის სვეტი
Georgia
|
|
განმავითარებელი
|
|
23
|
სამოქალაქო მონაწილეობა
|
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს მრავალფეროვან საზოგადოებაში სამართლიანი
ურთიერთობის უზრუნველყოფის საშუალებები.
|
მინი-ლექცია
გონებრივი იერიში
დისკუსია
|
სახელმძღვანელო
Georgia
|
|
დაკვირვება
განმსაზღვრელი
|
|
24
|
დაინტერესებული მხარეების ანალიზი
|
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს მრავალფეროვან საზოგადოებაში სამართლიანი
ურთიერთობის უზრუნველყოფის საშუალებები.
|
კითხვა-პასუხი
დიაგრამა
დისკუსია
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი
|
|
განმავითარებელი,
განმსაზღვრელი
|
|
25
|
რა ფაქტორები მოქმედებს მონაწილეობის
ხარისხზე?
|
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს მრავალფეროვან საზოგადოებაში სამართლიანი
ურთიერთობის უზრუნველყოფის საშუალებები.
|
კითხვა-პასუხი, წყვილებში
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი
Georgia
|
|
განმავითარებელი,
დაკვირვება
|
|